הדרכות
אחד הגורמים העיקריים להצלחת עסק המייצר מוצרי מזון, הוא היכולת לשווק אותם בהצלחה. לחברות שמשכילות לחבר בין שלב הייעוץ המקצועי, לבין הדרכת העובדים וסוכני המכירות בתהליך, יהיה יתרון רב. עובדי החברה במרבית המקרים הינם השגרירים הטובים ביותר של כל עסק. הדרכה מתאימה ומקצועית תוכל להוציא מהם את המרב ולחבר אותם יותר לחברה ולמוצריה.
עובדים המזדהים עם המוצרים הופכים להיות בעצמם לקוחות החברה וכמובן השגרירים הכי טובים שלה.
לכל חברה תידרש הדרכה מסוג שונה ומותאם לצרכיה וצרכי העובדים והמוצרים שלה. לצורך התאמת ההדרכה לחברה, יש לבנות תיק הדרכות מותאם לאחר אפיון צרכים.
אפשרויות הדרכה מגוונות לקבוצות
- הנחיית סדנאות גיבוש לעובדי החברה להכרות עם מוצרי החברה
- העברת סדנאות לסוכני מכירות – הכירות ושימושים של המוצרים אצל צרכן הקצה.
- הדרכות לאנשי שיווק בהתאם לחלוקה בחברה (מותגים /מוצרים / חטיבה וכד').
- סדנאות לאנשי שיווק לסיעור מוחות ורעיונות לפיתוח מוצרים חדשים.
אפשרויות הדרכה לבעלי תפקידים בודדים
- הדרכת פיתוח מוצר הכוללת ליווי שף/טכנולוג מזון.
- הדרכה להקניית תכניות עבודה למחלקת המכירות.
- הדרכה למחלקת השיווק – הכוללת סיעור מוחות, רעיונות וקונספטים חדשים, הקניית כלים למחלקת השיווק מול מחלקות אחרות (טכנולוג, אריזה, ייצור, תפעול וכד). ליווי וייעוץ מקצועי לצרכי שיווק כדוגמת מתכונים, סיוע בהפקת חומרים פרסומיים וליווי במדיה.
הדרכה ללקוחות החברה
בניית הדרכות מקצועיות בהתאם ללקוחות החברה השונים והתאמתה לאופי והצרכים של כל לקוח.